"Azt hiszed, házat építettél, s pályád büszke ormairól elégedetten szemlélheted a világot? Nem tudod, hogy örökké vándor maradsz, s minden, amit csinálsz, az úton haladó vándor mozdulata? Örökké városok, házak, célok, életkorok és változások között haladsz... Tudjad ezt, mikor terveket szövögetsz. Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás. Nem helyzetekben élsz, hanem útközben."
(Márai Sándor)



visited 15 states (6.66%)
Create your own visited map of The World or try another Douwe Osinga project

március 06, 2007

Kuala Lumpur

Tegnap este megerkeztunk Zsofihoz, biztosan orul a lakotarsaval egyutt, hogy oten tanyat vertunk a nappalijukban! :))

DSC_7007
DSC_7008
DSC_7006
DSC_7004
DSC_7010
DSC_7009
DSC_7013
DSC_7011

4 megjegyzés:

Zsof írta...

Persze hogy orul, ez nem kerdes!!! :o))))

Névtelen írta...

És OJ is örül, hogy találkozhatott veletek és megihatott pár sört a társasággal. Történt egy kis baleset az est vége felé, történetesen úgy beálltam, mint az ipari ventilátor a falba, és ezért történhetett, hogy elfelejtettem további jó utazást kívánni. De ezennel bepótoltam... :))

Névtelen írta...

Kiralyok vagytok malajok!
En meg belealltam... de fejjel szegeny indiai no hataba, miutan Stoppos te ugy megszoritottad a nyakam, hogy szaporan kellett szednem a labam, hogy a testem alatt maradjon.
Vegulis 10 korso sorosre sikerult az este fejenkent! :))))
Koszi a hurka, kolbaszt! :)
Macska

Unknown írta...

A helyi terulj, terulj korsocskam szokastol ugy berugtam, hogy igy meg Vietnamban sem sikerult, pedig probalkoztunk lelkesen! Hiaba, kell a tarsasag is!

Annyira tetszett az este, hogy gondoltam egy blogbejegyzest is feltenni rola kepekkel! ;))

Malaj bulaj, ole! ;))